Moje čtvrť

Hlášení závad

Pokud je Váš byt nebo nebytová jednotka stále v záruce, uplatněte reklamaci u developera, resp. prodejce bytu. Pro reklamaci u developera využijte formulář na adrese:

www.reklamacni-formular.cz

Pokud Váš byt nebo nebytová jednotka již v záruce není, pak se o opravu musí postarat přímo vlastník bytu, který je za provoz jednotky osobně zodpovědný. Správa domu za opravy závad v bytech nezodpovídá.

O veškerých závadách ve společných prostorách domu prosím informujte technického správce prostřednictvím tohoto formuláře:

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš e-mail (vyžadováno)

Popis závady

Vchod domu (kliknutím vyberte)

Číslo patra (kliknutím vyberte)

Další případné upřesnění místa závady

Zde můžete nahrát i fotografii daného problému

Odesláním formuláře vyjadřujete svůj souhlas se zpracováním vyplněných osobních údajů.

V případě, že by došlo k chybě při odeslání formuláře, můžete popis závady poslat i na e-mail: t.spravce@mojectvrt.cz